به گزارش ایرنا،سید علی آقازاده شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح ستاد مردمی دکتر روحانی در فلکه اول شهرستان فردیس، افزود: واقعا جای تاسف است برای آحاد مردم ایران که کاندیدای ریاست جمهوری که می خواهد سکان هدایت ایرن کشور رابه عنوان فرد اول اجرایی کشور را بگیرد دستاوردهای یک نظام مقدس را با حدود 40 سال مبارزه و پیروزی به صخره می گیرد.
وی ادامه داد: مردم ایران را فقیر خطاب می کند و مردم ایران را در فقر مطلق خطاب می کند به نظر من تحقیر مردم ایران است و این مطالب خلاف نظر رهبری است.
وی اظهار داشت: رهبری بر دو چیز تاکید دارد یکی اینکه سیاه نمایی نکنیم و دستاوردهای کشور را به باد انتقاد نگیریم.
آقازاده خاطرنشان کرد: ادعا می کنند که در کشور ایران 20 میلیون زیر خط فقر داریم و 4 درصد مردم ایران بر کشور حاکم هستند. کسانی این حرف ها را می زنند در طول عمر اجرایی خود کارهایی را انجام داده و دستاوردهایی را در کارنامه خود برجای گذاشته اند که قابل دفاع نیست، این نشان دهنده مظلومیت برخی از کاندیداهاست.
آقازاده گفت: در 4 سال گذشته دولت تدبیر و امید کارهای بسیار بزرگی را انجام داده است، ولی به نظر من یکی از ایرادات این دولت این است که نتوانسته و یا نخواسته و یا به هر دلیلی کارنامه افتخارآمیز خود را به مردم معرفی نکرده است.
معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: مردم ایران دیگر فریب حرف های پوپولیستی و عوام فریبی کسانی که کارنامه قابل دفاعی ندارند را به راحتی نمی خورند.
آقازاده افزود: به گفته معاون اول دولت یازدهم 4 سال آواربرداری شد تا به اینجا برسیم، امروز مشکل اقتصادی و بیکاری وجود دارد، اما می بینید کسانی بر این جامعه حکومت و مدیریت می کنند که همه تلاش آنها با صداقت انجام می شود تا مشکلات گذشته مرتفع شود.
وی افزود: معتقدم هیچ دولتی بعداز آن خسارت هایی که در دولت نهم و دهم وارد شد مثل دولت تدبیر و امید روحانی نمی توانست ممکلت را از آن خرابی ها و مشکلات اقتصادی و بحران برهاند.
معاون وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: زمانی که دولت تدبیر و امید کشور را تحویل گرفت ذخیره گندم بیش از 15 روز در انبارهای کشور نبود، در 8 سال دولت نهم و دهم بود ما 6 میلیون تن گندم در سال وارد کردیم، اما از سال 92 دولت تدبیر و امید مسئولیت را به عهده گرفت در سال گذشته نه تنها واردات نداشتیم بلکه مازاد گندم هم داشتیم و کمتر از یک میلیون تن گندم به خارج صادر شده است.
معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: مردم باید بیش از اراده و همت گذشته در صحنه حضور داشته باشند و نگذارند فرهنگ عوام فریبانه که دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را به باد انتقاد ناجوانمردانه گرفته است بر سر کار آید.
آقازاده افزود: نسیم ناامیدی و بی انگیزگی را در میان مردم برای گرفتن چند عدد رای اشاعه می دهند، آنها مصداق بارز ضد انقلاب هستند زیرا خلاف نظر رهبری حرکت می کنند.
وی در خصوص انتخابات شورای شهر فردیس که نخستین بار در این شهرستان برگزار می شود، گفت: بنابر اخبار و ارتباطی که با دوستان داریم، سازماندهی و ساماندهی گروه های سیاسی همسو با دولت چه اصلاح طلبان و چه اعتدالیون تا امروز خوب پیشرفته است. مردم فردیس برای اولین بار می خواهند شورای اسلامی شهر خود را انتخاب کنند که باید این شورا کارآمد و توانمند باشد.
آقازاده اظهار داشت: باید بر اساس نیازهای مردم شهر فردیس عمل کنند چراکه مردم فردیس ادعا می کنند که اگر امروز شهرداری داشته باشیم، بهتر از دوره فعلی می توان اداره این شهر را از نظر منابع و مدیریت مناسب و بکارگیری نیروهای کارآمدتر داشته باشیم.
وی افزود: کمتر از دو هفته به انتخابات مانده که هم باید رییس جمهوری کشورمان را با رای بسیار قاطع انتخاب کنیم و هم انتخاب شوراها را پیش رو داریم که باید با سیاست های و خدمات دولت هماهنگ باشد.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی نیازمند مردان کارآمد و کارآزموده و باتجربه است تا ادامه این مسیر را تا 8 سال داشته باشیم. دولت روحانی برای یک برنامه هشت ساله برنامه ریزی کرده نه برای چهار سال، چهار ساله همه طرح ها نیمه تمام و ابتر می ماند.
7417/1535خبرنگار:منصورجمشیدی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.