به گزارش ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از ورود به استان البرز و استقبال از سوی سیدحمیدطهائی استاندار البرز از شرکت تولید تجهیزات پزشکی فارمد در شهرستان اشتهارد بازدید کرد.
وی قرار است در این سفر با حضور در مرکز آموزشی و درمانی کمالی،مرکز ناباروری این بیمارستان را به عنوان اولین مرکز ناباروری دولتی در استان البرز افتتاح کند.
افتتاح کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع)،مرکز تصویربرداری بیمارستان شهید مدنی و مرکز تصویربرداری بیمارستان کمالی امروز با حضور وزیر بهداشت افتتاح می شود.
در این مراسم از طریق ویدیوکنفرانس همزمان 15 مرکز ناباروری در 14 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در سراسر کشور در محل دانشگته علوم پزشکی البرز افتتاح می شود.
محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز با حضور در استان البرز و سفر به شهرستان اشتهارد از تعدادی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی اشتهارد بازدید به عمل می آورد.
نعمت زاده قرار است در شهرک صنعتی اشتهارد شرکت تولیدی خدماتی پارس فولاد جم سما (دانیلی) با سرمایه گذاری 30 میلیون یورو شرکت ایتالیایی معادل 120 میلیارد تومان و اشتغال برای 55 نفر را به بهره برداری برساند.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.