به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه نظرآباد گفت: انتخابات باید با قانونمندی کامل و سلامت و امنیت برگزار شود و مردم نیز با بصیرت در آن حضور داشته باشند تا سرمایه عظیم ملت شده و باعث کوری چشم دشمنان و بدخواهان باشد.
خطیبب جمعه نظرآباد تصریح کرد: همه کسانی است که خودشان را مدعی خدمت می دانند باید بدانند که میراث دار صدها هزار شهید عزیز هستند، امانتداری را باید سر لوحه کارها قرار بدهند که البته بسیار سخت و دشوار است.
محسن زاده تاکید کرد: آن چیزی که بیش از همه در حوزه انتخابات از اهمیت برخوردار است رعایت اخلاق در عرصه رقابت ها و تبیغات انتخاباتی است، چه از ناحیه خود نامزدها و چه از ناحیه ستادهای انتخاباتی و دست اندرکاران و هوادارانشان.
وی در ادامه داد: در آستانه بعثت حضرت ختمی مرتبت محمد ابن عبدالله (ص) هستیم ازبرترین روزهای سال، از بزرگترین روزهای سال، از پربرکت ترین روزهای سال همین روز بعثت است که باید گرامی داشته شود.
امام جمعه نظرآباد افزود: عظمت این حادثه باید در نظر ما مجسم بشود. وجود مبارک رحمت للعالمین (ص) هدف بعثت را اینگونه بیان می کنند که انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق، من مبعوث شدم تا مکارم اخلاقی را به اتمام برسانم.
وی ادامه داد: در آستانه انتخابات همه ما باید بیش از پیش نسبت به مکارم اخلاقی و ملکات حمیده انسانی توجه داشته باشیم. امام بزرگوار همچنین رهبر عزیز انقلاب همواره به مردم به ویژه خواص به کارگزاران و مسئولان نظام اسلامی توصیه می کنند که مراقبت از نفس داشته باشند و هواهای نفسانی را کنترل بکنند.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.