به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی در شورای اطلاع رسانی استان البرز که پیش از ظهر چهارشنبه در محل دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد با اشاره به اینکه اطلاع رسانی بر اساس تاکیدات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم اطلاع رسانی از اقدامات صورت گرفته، افزود: دولت به نظام تعلق دارد و نقاط ضعف و قوت اقدامات صورت گرفته احصا شده و نظرات را در این رابطه جویا می شویم.
وی با بیان اینکه سرانه های تخت بیمارستانی البرز از 6 دهم درصد به 1.2 درصد رسیده است، ادامه داد: ایجاد مراکزی برای رفع مشکلات ناشی از نازایی را یکی از مهم ترین اقدامات حوزه بهداشت دولت تدبیر و امید است.
وی با تاکید بر اینکه ایجاد آرامش ذهنی و افزایش سطح رضایتمندی مردم در حوزه بهداشت و درمان قابل تقدیر است، افزود: تدوین سند آینده دانشگاه علوم پزشکی و طرح بهداشت دهان و دندان اقدامات ارزشمندی محسوب می شود.
حقیقی با تاکید بر اینکه طرح تحول سلامت برگ زرین دیگری از کارنامه درخشان دولت تدبیر و امید محسوب می شود، اضافه کرد: این اقدام افزایش رضایتمندی مردم در سراسر کشور را به همراه داشت، که با ریسک بالای مدیریتی محقق شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز خاطرنشان کرد: در برنامه پنجم توسعه باید پرداخت 30 درصد هزینه بیمارستانی مردم توسط دولت پرداخت می شد در حالی که این امر اکنون به بیش از 60 درصد رسیده است.
وی با اشاره به اینکه تحول بزرگی در حوزه بهداشت و درمان تحقق پیدا کرده است، ادامه داد: مجموعه بیمه 11 میلیونی که در سراسر کشور انجام گرفته نمونه ای دیگر از این برگ زرین موفقیت در کارنامه بهداشت و درمان دولت به شمار می آید.
وی با تاکید بر اینکه در تمام استان های محروم کشور سند امنیت غذایی تدوین شده است، گفت: ذهنیت وزیر بهداشت و درمان عالی و مثبت می باشد چرا که مناطق محروم را مورد توجه جدی خود قرار داده است.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.