به گزارش ایرنا، سید حمید طهائی روز سه شنبه در مراسم رژه روز ارتش در کرج، افزود: برغم شرایط ناامنی که امروز در خاورمیانه وجود دارد، با مدیریت توانمند دولت و داشتن نیروهای مسلح مقتدر سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای مردمی، کشور ما توانسته به جزیره امن مبدل شود.
وی اضافه کرد: قدرت دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به گونه ای است که دشمنان را به هراس انداخته و نیروهای مسلح ما در منطقه حرف اول را می زنند، اطراف کشور ما به دلیل اقدامات دشمنان ناامن است به جز کشور ما و این به لطف تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح ما است.
طهایی گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمان پیروزی انقلاب اسلامی با پیوستن به مردم پیوند مبارکی را شکل داد و در دنیا شاید کمتر نیروی مسلحی می توان پیدا کرد که این چنین با مردم پیوستگی داشته باشد.
وی ادامه داد: در زمان هشت سال جنگ تحمیلی در مبارزه ای که یک سمت آن کشور ما و سمت دیگر نه تنها صدام بلکه دنیا ایستاده بود، صدامی که سلاح و تجهیزات آن در اول و آخر جنگ متفاوت بود و مدرنترین تجهیزات را در اختیار داشت، ولی ملت ایران با حمایت نظام، انقلاب و رزمندگان در ارتش، سپاه و بسیج توانست سیلی محکمی به دشمن بزند و حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتاد.
استاندار البرز گفت: کشوری که بخواهد برای آینده خود سرمایه گذاری کند نیاز دارد از نیروهای مسلح همچون دژ محکم حمایت، حفاظت و پشتیبانی کند که دولت تدبیر و امید از زمان روی کارآمدنش تاکنون توانسته با حمایت خود از نیروهای مسلح نقش خود را به خوبی ایفا کند.
طهایی با بیان اینکه ارتش، نیروهای مسلح ، سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و همه رزمندگان را حمایت خواهیم کرد اظهار داشت: امیدواریم که این نیروهای مسلح ما همیشه سرافراز باشند.
وی ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده در این فضای دلنشین تدبیر و امید با قدرت این شعار را پیگیری و محقق کنیم.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.