علیرضا حجازیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: بیست‌وسومین دوره رقابت‌های تنیس‌روی‌میز قهرمانی آسیا در حالی به روز پایانی رسید که کار نمایندگان کشورمان با حذف فاطمه جمالی‌فر تمام شد.

وی با بیان اینکه این پینگ‌پنگ‌باز 18 ساله در بخش انفرادی بانوان موفق به حضور در جمع 32 بازیکن برتر شد، افزود: این در حالی بود که حتی موفق شد نفر اول پینگ‌پنگ کشور هند را نیز مغلوب کند.

رئیس هیئت تنیس‌روی‌میز استان البرز اضافه کرد: این مسابقات با حضور پینگ پنگ بازانی از 24 کشور برگزار شد.

حجازیان با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان که هفته گذشته صورت گرفت، عنوان کرد: نوید شمس و آرین غفاری موفق به کسب مقام‌های هفتم و هشتم این سری از مسابقات شدند.

وی ادامه داد: پریناز حاجیلو پینگ‌پنگ‌باز البرز و نفر دوم رنکینگ نوجوانان دختر از صبح امروز مسابقات خود را برای انتخابی تیم ملی آغاز می‌کند.

حجازیان با اشاره به اینکه 3 نفر اول این مسابقات به عضویت تیم ملی در می‌آیند، تاکید کرد: تیم ملی تنیس‌روی‌میز تیرماه سال جاری برای شرکت در بازی‌های آسیایی به کره جنوبی اعزام می‌شود.

رئیس هیئت تنیس‌روی‌میز البرز خاطرنشان کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان پسر نیز از هفته آینده آغاز می‌شود که 2 نماینده از استان البرز در این مسابقات حضور می‌یابند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619142
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.