به گزارش خبر گزاری خبر آنلاین ، در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه دلخراش وقوع سیل در برخی استانهای کشور از جمله آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل که منجر به فوت و مجروحیت برخی از هم میهنان عزیز و گرامی شد و همچنین خسارت های مالی فراوانی را نیز به جای گذاشت، موجی از غم و نگرانی را در سراسر میهن اسلامی به راه انداخت.

بر خود لازم می دانیم تا ضمن اعلام مراتب همدردی با حادثه دیدگان، درگذشت تعدادی از هم میهنان در این حادثه مهیب و دلخراش را به محضر خانواده ها و بازماندگان این عزیزان صمیمانه تسلیت گفته و با آرزوی علو درجات برای آن سفر کردگان، برای داغداران صبر جمیل و اجر جزیل را از درگاه احدیت استعانت نماییم.

همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود تاکید فرمودند، ضرورت دارد که دستگاه های امدادی و سایر سازمانها و ارگانها در عمل به وظیفه خطیر خود در کمک به سیل زدگان و جبران خسارت های ایشان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و بی شک حضور سبز مردم و مسئولان در صحنه بهترین مرهم برای تسکین دردهای بی شمار حادثه دیدگان می باشد.

خداوند متعال در قرآن کریم به کسانی که سختی ها و ناملایمات روزگار را تحمل می کنند، وعده آسانی پس از سختی را داده و بی شک هیچ تخلفی در وعده های الهی وجود ندارد و اکنون که همه ملت در برابر اراده و قدرت و عظمت الهی که سیل و طوفان و زلزله نیز از آیات الهی به شمار می روند، سر تعظیم فرود آورده اند، باری تعالی نیز یاریگر ما برای بازگشت به شرایط عادی خواهد بود.

شورای اسلامی شهر کرج بار دیگر با حادثه دیدگان اعلام همدردی کرده و امیدواریم که فرهنگ مدیریت بحران و ایجاد آمادگی های قبلی به منظور کاهش خسارت های مالی و جانی بلایای طبیعی و غیر طبیعی در شهرها و روستاهای کشور نهادینه سازی شود تا وقوع حوادث این چنینی ملت را داغدار و سیاه پوش فرزندانش نسازد.

شورای اسلامی و شهرداری شهر کرج»

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618709
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.