محمود کشاورز روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته اقدامات بزرگی برای گسترش و احیای فضای سبز در این منطقه صورت گرفته است .
وی بیان داشت: این منطقه به لحاظ وجود فضاهای سبز شهری جزء مناطق برخوردار کرج است که دارای بزرگترین پارک ها مانند پارک نبوت، خانواده ، تنیس و بانوان است .
کشاورز گفت: در مناطق محروم حسن آباد سال گذشته پارکی به مساحت 5 هزار متر مربع گشایش یافت و مناطقی مانند شهرک اوج نیز توسعه فضای سبز در عملیات اجرایی شده که به سطح استاندارد می رسد.
مسئول فضای سبز شهرداری منطقه 8 کرج با اشاره به طرح های تامین آب فضای سبز در این منطقه اظهار داشت: انتقال آب قنات حاجی آباد با استفاده از
شبکه آبیاری و جایگزینی آن با فاضلاب از مهمترین اقداماتی است که صورت گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: اکنون تامین آب برای فضاهای سبز شهری در دستور کار شهرداری منطقه 8 قرار دارد و اکنون حداکثر90 درصد آبیاری فضاهای سبز منطقه با آب چاه و قنات تامین می شود.
کشاورز افزود: آغازعملیات اجرایی پارک فرهنگیان در شهرک اوج و جنگلکاری خیابان فرهنگ در مقابل شهرک اداری حسن آباد از دیگر پروژه هایی است که در دستور کار فضای سبز شهرداری منطقه هشت قرار گرفته است.
** کاشت 4 هزار اصله درخت
این مسئول گفت: سال گذشته 4 هزار اصله درخت در منطقه هشت کرج کاشته شد
که این درختان غیرمثمر مانند زیتون تلخ ، چنار، بید مجنون و گونه هایی از جنس سنوبر است.
وی ادامه داد: اکنون 31 پارک و بوستان در این منطقه وجود دارد و منطقه 8 بزرگترین پارک ها و بوستان های کلانشهر کرج را در خود جای داده است.
7410/ 6155 خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.