مسعود مهران نیا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرحله استانی مسابقات فرهنگی و هنری با شرکت بیش از 2 هزار دانش آموز البرزی با هدف انتخاب دانش آموزان برتر برای حضور در مسابقات کشوری در حال برگزاری است.
وی اظهار کرد: دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه با یکدیگر در رشته های سرود،نمایش عروسکی، نمایشنامه خوانی' نقاله' تئاترصحنه، مشاعره ، نقد ادبی، تکنوازی ، هم نوازی ، تک خوانی ، ادبی و پژوهشی ، رسانه و فضای مجازی ، هنرهای دستی و تجسمی، فیلم کوتاه، سرود و نقاشی همگانی به رقابت می پردازند.
وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی - هنری دانش آموزان تا 12 اردیبهشت ماه در البرز ادامه دارد خاطر نشان شد: 3 داور مسئولیت ارزیابی کمی و کیفی سطح مسابقات را در رشته های مختلف بر عهده دارد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز به اجرای مسابقات به صورت حضوری پرداخت و تصریح کرد: این دوره از مسابقات در کانون شهید فهمیده، امام علی (ع) و فاطمه الزهرا (س) در حال برگزاری است.
مهران نیا یادآور شد: سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی - هنری دانش آموزان به مدت 12 روز در رشته های مختلف از ساعت 8.30 تا 16 طبق جدول تنظیم شده بر اساس مقطع و جنسیت در مکان های تعیین شده در حال برگزاری است.
وی تاکید کرد: اجرای این مسابقات نقش موثری در شناسایی و شکوفایی استعدادها، ایجاد انگیزه و حس رقابت سالم، ترویج فرهنگ و آئین ملی، سنتی و ایرانی در بین دانش آموزان دارد.
البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.