عباس سلطانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تندیس سپاس اهدایی آموزش و پرورش البرز به معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از سوی علی وطنی معاون توسعه فناوری وی به خانواده معظم شهید فهمیده در کرج اهداء شد.
وی اظهار کرد: به منظور قدردانی از تلاش و حمایت مسئولان کشوری و استانی در راه اندازی اولین آزمایشگاه دانش آموزی علوم و فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در پژوهش سرای آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج سه تندیس سپاس به معاون رئیس جمهوری، استاندار البرز و معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تقدیم شد.
وی با اشاره به اینکه برای راه اندازی این آزمایشگاه حمایت ویژه ای از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته، ادامه داد: تندیس به خانواده معظم شهید فهمیده اهداء شد تا بار دیگر یاد و خاطره حماسه آفرینی شهدا در اذهان تداعی شود.
وی بیان کرد: برای گسترش علم در کشور در دولت تدبیر و امید گام های بلندی برداشته شده است که این روند در آماده سازی اولین آزمایشگاه دانش آموزی سلول های بنیادین کشور در البرز به عینه دیده شده است.
وی اضافه کرد: پژوهش سرای دانش آموزی ملاصدرا البرز به عنوان دبیرخانه کشوری سلول های بنیادین در کشور برگزیده شده است.
سلطانیان افزود: در این آئین سید حمید طهایی استاندار البرز نیز تندیس خود را به دکتر محسنی مسئول آموزش و هدایت دانش آموزان پژوهش سرای دانش آموزی ملاصدرا آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج اهداء کرد.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.