حسن مهرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این جشنواره با حضور خانواده معظم شهدا ، بنیانگذار مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، محمد رضا حافظی ،مسئولان استانی و شهرستانی در ساعت 10 صبح برگزار می شود.
وی اظهار کرد:باید تلاش شود تا با تدابیر و برنامه ریزی های اساسی در امر مدرسه سازی در این استان تلاش خود را دو چندان کنیم.
وی بیان کرد: لازم است با توجه به افزایش و رشد جمعیت دانش آموزی در البرز گام های مستحکم برای توسعه و افزایش کلاس های درس در این استان برداشته شود.
وی با اشاره به اینکه توسعه فضاهای آموزشی موجب کاهش مشکلات آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت می شود خاطر نشان شد: امیدواریم با گام های معنوی خیرین نیک اندیش در نوزد همین جشنواره خیرین مدرسه ساز درالبرز بستر مناسب برای کم کردن مشکل فضای آموزشی در این استان فراهم آید.
مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز یاد آور شد: این جشنواره را در 21 فروردین ماه روز دوشنبه در کرج برگزار می گردد تا بار دیگر خیرین نیک اندیش با نگاهی معنوی ،دست های مهربانشان ، حضوری گرم و بانشاط ، همایش همت خیرین را برای تامین فضاهای آموزشی در ایران کوچک به نمایش بگذارند.
مهرانی گفت: البرز برای رفع کمبودها در فضاهای آموزشی نیاز به مشارکت های مردمی و خیران نیک اندیش دارد زیرا هرساله این استان به دلیل مهاجرت پذیری با رشد جمعیت دانش آموزی مواجه است.
وی به نفش مهم فرهنگ سازی در راه حرکت معنوی مدرسه سازی پرداخت و یاد آور شد: باید در این راه همه مردم با هر توان مالی با خیرین مدرسه ساز همگام شوند تا مشکل فضای آموزشی در البرز کاهش یابد.
وی تصریح کرد: امیدواریم نوزد همین جشنواره خیران مدرسه ساز در استان بتواند راهکاری مناسب در مشارکت خیران مدرسه ساز در این استان باشد و سهم حضور خیران مدرسه ساز را در البرز ارتقا دهد.
مهرانی ضمن دعوت از خیرین برای اقدامات نیک اندیشانه، اضافه کرد: از افراد خیر البرز دعوت می کنیم که در روز دوشنبه 21 فروردین، با حضور در کانون شهید فهمیده واقع در بلوار موذن جنب زندان رجایی شهر، برگ زرین دیگری به افتخارات مجمع خیرین مدرسه ساز این استان بیافزایند.
استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.