سرهنگ رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تردد نوروزی درجاده کرج -چالوس اشاره کرد و گفت: ازابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از 210 هزار تردد به صورت رفت و برگشت دراین محور صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد:‌ یکی از تخلفات مهم که درجاده کرج -چالوس سبب حوادث رانندگی می شود، انحراب به چپ است که برای این منظور 5 دوربین ثبت و کنترل تخلفات در مناطق مختلف این محور نصب شده است.
رئیس پلیس راه استان البرز گفت : جاده کرج -چالوس دارای ویژگی منحصر به فرد است که یکی ازجاذبه های آن دیدن چهار فصل در یک مسیر است.
سرهنگ گودرزی افزود: در جاده کرج -چالوس با توجه به کوهستانی بودن آن و ترددهای بسیار دراین محور تدابیر خاص اندیشیده شده است.
وی اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم که مسافران باید بدانند وجود تونل هایی است که دراین محور وجود دارد و چون دمای بیرون از تونل از داخل آن کمتر است موجب بخار شدن شیشه های آن شده وسبب کاهش دید رانندگان می شود.
گودرزی خاطرنشان کرد: رانندگان حتما قبل از ورود به تونل ها بایستی برف پاک کن و چراغ های خودرا روشن کنند.
وی افزود: ریزش سنگ و سقوط بهمن یکی از شرایطی است که درجاده پرتردد چالوس رخ می دهد که دستگاه های خدمات رسان برای پیشگیری و مهار این حوادث آمادگی کامل دارند.
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.