سروان علی بابازاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در آزادراه تهران - کرج، در خط شمالی از محدوده خاتم تا پل فردیس و در آزادراه کرج - قزوین از پل فردیس تا پیشاهنگی ترافیک سنگین است.
وی تصریح کرد: در خط جنوبی نیز ترافیک از پل حصارک تا پل فردیس سنگین است و در آزادراه کرج - تهران نیز از پل فردیس تا پل کلاک با ترافیک سنگین خودرودها مواجه هستیم.
وی خاطرنشان کرد که اکنون وضعیت ترافیک درجاده کرج -چالوس عادی است اما پیش بینی می شود از بعداز ظهر امروز بارترافیکی دراین محور سنگین شود.
وی یادآورشد : رانندگان هنگام سفر بویژه در محورهای کوهستانی علاوه بر مقررات راهنمایی ورانندگی ، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمازا به همراه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.
وی خاطرنشان کرد: اطمینان از سلامت فنی خودروها لازمه سفرهای برون شهری به ویژه حرکت در مسیرهای کوهستانی و برفگیر است که رانندگان به آن توجه کنند.
بابازاده تاکیدکرد: با توجه به وضعیت ترافیک درراه های استان می طلبد رانندگان درهنگام رانندگی صبرو شکیبایی داشته باشند.
وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز دارای یک هزار و450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان است.
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی **انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.