به گزارش ایرنا، احمد فاضلیان روز سه شنبه در ششمین نشست شورای قضایی استان البرز افزود: بررسی ها نشان می دهد که برخی مدیران ارشد استان ٱشنایی کافی با قوانین و تبعات اقدامات خود ندارند که لازم است در این خصوص کلاس توجیهی برگزار شود.
وی در ادامه با اشاره به نقش و تاثیری که هر یک از اعضای شورای قضایی استان دارند گفت: تمام دستگاههای دیگر در حوزه های اقتصادی امنیتی و خدماتی به نوعی متاثر از این فعالیت هاهستند.
فاضلیان گفت: با قاطعیت می توان نقش بی بدیل این مجموعه در توسعه پایدار و پیشرفت استان را مورد تاکید قرار داد.
وی با اشاره به نگاه تبعیض آمیز به مجموعه دستگاه قضایی در تخصیص اعتبار اظهار داشت: متاسفانه با وجود این نقش کم نظیر شاهد هستیم که استانداری در زمینه تخصیص اعتبارات به دستگاه های وابسته به قوه قضاییه در استان نگاه متوازنی ندارد.
فاضلیان افزود: به این مجموعه ها کمترین اعتبارات تخصیص می یابد تا جایی که در سفر رییس جمهوری به استان البرز میزان تخصیص اعتبارات دولتی به دستگاه قضایی و وابسته به آن در حد صفر بوده است.
وی عدم تخصیص اعتبارات را زمینه ساز کاهش سطح خدمات رسانی این دستگاهها به مردم دانست و گفت: دستگاه قضایی و مجموعه های وابسته به آن در استان البرز در انجام امور خود دغدغه مند هستند و بخش زیادی از توان ٲنها صرف پیگیری امور مربوط زیر ساخت ها می شود.
7414/1535خبرنگار: وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.