به گزارش ایرنا, حجت الاسلام محمد صالحی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح که با حلول سال نو در امامزادگان آغاز می شود شامل برنامه هایی همچون محافل انس با قرآن، خیمه های معرفت، نماز جماعت و ...است.
وی با بیان اینکه البرز استانی در مسیر مسافران است، اظهار داشت: با اجرای طرح آرامش بهاری به دنبال آن هستیم که مسافران در البرز برای مدت بیشتری ماندگار شوند.
وی گفت: امامزاده طاهر (ع) که در مسیر اتوبان کرج- قزوین واقع شده هر ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران است.
**اجرای فعالیت های عمرانی برای تبدیل به قطب فرهنگی
صالحی درادامه به اجرای فعالیت های عمرانی در امامزادگان استان اشاره کرد و افزود: این فعالیت های عمرانی برای ایجاد فضایی مناسب در امامزادگان انجام می شود تا تبدیل به قطب فرهنگی شوند.
وی با بیان اینکه فعالیت های عمرانی در سال 95 در 25 بقعه انجام شده, اظهار داشت: یکی از مهم ترین این فعالیت ها در استان در استان مقدس امامزاده محمد (ع) واقع در منطقه حصارک کرج انجام شده است.
وی گفت: ساخت مجموعه ورزشی که مهم ترین ان ساخت یک استخر که نیاز واقعی جوانان این منطقه است با هزینه ای بالغ بر 60 میلیارد ریال در حال انجام است که تا اواسط سال 96 به بهره برداری می رسد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز ساخت مجموعه فرهنگی در امامزاده طاهر(ع), نوسازی امامزادگان حیدر و عبدالله را از دیگر این فعالیت ها برشمرد.
وی بیان داشت: اوقاف و امور خیریه برای تمام ایام سال همچون ماه مبارک رمضان، محرم و صفر و اربعین و هفته وقف برای مردم برنامه دارد که یکی از مهم ترین آنها اجرای مسابقات قرآنی و طرح حفظ قرآن است.
صالحی گفت: در اجرای طرح حفظ قران کریم در سال جاری 12 هزار نفر نام نویسی کردند که 8هزار نفر از انان در ازمون پایانی شرکت کردند.
وی افزود: 2 هزار نفر از این متسابقین از زندان ها شرکت کرده اند.
6156/ 6155خبرنگار: نوشین طهماسبی** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.