به گزارش ایرنا ، سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه در نشست شورای اداری استان البرز افزود: کشف هشت تن انواع مواد مخدر و دستگیری 28هزار مصرف کننده و توزیع کننده خرد از اقدامات صورت گرفته در زمینه مقابله با معضل اجتماعی مواد مخدر و پیشگیری از آن است .
وی ادامه داد: با توجه صنعتی شدن مواد مخدر لازم است تدابیر جدی داراین زمینه صورت گیرد.
کامرانی صالح گفت: پاکسازی های متعددی داشتیم و با همراهی همیشگی مدیران در زمینه آگاه سازی در خصوص این موضوع مهم اجتماعی درتلاش برای برداشتن گام های موثرتری هستیم .
وی در ادامه به بحث فضای مجازی پرداخت و افزود: عدم آگاهی دراین زمینه تهدیداتی را بوجود می آورد اگرچه پلیس فتا با داشتن پتانسیل های قابل توجه توانسته به خوبی عمل کند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان به موضوع چهارشنبه آخر سال پرداخت و افزود: مدیران در حوزه کاری نسبت به آموزش نگهبانان بانکها و ادارات اهتمام داشته باشند.
کامرانی صالح تاکید کرد: در ایام تعطیلات نوروز نیز با توجه به تجارب سال گذشته و بارش برف در فروردین ماه لازم است از آمادگی کامل بویژه در جاده چالوس برخوردار شویم .
وی ادامه داد: امسال 340میلیون تردد در محورهای مواصلاتی البر ثبت شده که با کاهش تلفات فوتی می توان به این نتیجه رسید که اطلاع رسانی نقش موثری را ایفاء کرده است .
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: امروز تاکید پلیس بر پیشگیری و موثر واقع شدن آن است اگرچه از اجرای طرح های آموزشی و اجتماعی غافل نیستیم .
8029/ 6155خبرنگار: حکیمه کشاورز**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.