به گزارش ایرنا، این موسسه با راه اندازی کاروان اتومیبل فاطر کتاب های کودک را به صورت رایگان در بین دانش آموزان و کودکان روستایی قرار می دهد.
احمدشاه بیگ کارشناس ارشدعلوم کتابداری و اطلاع رسانی و مدیر موسسه شکوه فرهیختگان فاطر به همراه تعدادی از کارشناسان فعال و خلاق این موسسه ؛ هر ساله کتاب های مورد نیاز گروه های سنی متفاوت را طی چند نوبت تهیه و به دانش آموزان مناطق روستایی اهدا می کنند.
وی به خبرنگار ایرنا گفت: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، رساندن کتاب به دست کودکان روستایی و ترویج فرهنگ اهدای کتاب انجام می شود.
وی اظهار داشت: شهرستان اشتهارد حدود 12 روستای تابعه دارد که موسسه شکوه فرهیختگان فاطر به صورت مستمر بین دانش آموزان و کودکان این روستاها کتاب توزیع خواهد کرد.
شاه بیگ با بیان اینکه هیچ سود و منفعت مادی در این امر دنبال نمی شود، گفت: امیدواریم همه افراد خیر برای ارتقای آگاهی کودکان روستایی وارد عمل شوند و نیازهای فکری و فرهنگی آنان را تامین کنند.
در همین زمینه تور کتاب کودک فاطر به همراهی سفیران یار مهربان روز گذشته در روستای کوهستانی جارو ( دبستان حافظ ) شهرستان اشتهارد برگزار شد.
در این حرکت فرهنگی معنوی کاروان اتومبیل کتاب فاطر بین دانش آموزان کتاب توزیع کرد.
سال گذشته موسسه فرهنگی شکوه فرهیختگان فاطر چند نوبت کتاب های داستان ، شعر ، لوح آموزشی و ... بین دانش آموزان روستایی اشتهارد توزیع کرد.
2819/ 6155خبرنگار:مهین مالمیر ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.