به گزارش ایرنا، این هیات علمی که با محور مطالعات تغییرات اقلیمی و زمین شناسی وارد البرز شد از بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بازدید کرد.
هیأت چینی در این بازدید با دکتر بهروز میرزا رئیس ، معاونان و روسای دانشکده‌های دانشگاهی آزاد اسلامی نشست مشترک برگزار کرد.
دکتر بهروز میرزا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز گفت: این بازدید به منظور مذاکرات اولیه در خصوص امکان سنجی همکاری‌های دو جانبه بین آکادمی علوم چین و دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر توانمندی‌های واحد کرج صورت گرفت و طی آن از کارگاه‌ها و آزمایشگاهای دانشکده‌های دامپزشکی، علوم پایه و کشاورزی بازدید به عمل آمد.
وی افزود : پس از اتمام بازدید، نشستی در زمینه عقد تفاهم نامه مشترک برگزار شد که قرار است این تفاهم نامه به زودی امضاء شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز بیان داشت:همکاری علمی با موسسات تحقیقاتی مختلف و پیشرفته آکادمی علوم چین در زمینه محورهای پیشنهادی شامل انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک بین المللی، راه اندازی کارگاه های علمی و تحقیقاتی مشترک، امکان دریافت فرصت های پژوهشی برای اساتید ،ایجاد مرکز تحقیقاتی مشترک در خصوص مسائل اقلیمی در واحد کرج وامکان تبادل دانشجو و استاد از مفاد این تفاهم نامه است.
وی ادامه داد:برگزاری کنفرانس های مشترک ،شرکت در سمینارها و جلسات علمی از دیگر مفاد این تفاهم نامه می باشد.
دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز دارای بیش از 30 هزار دانشجو در رشته های مختلف کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا است.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی **انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.