به گزارش ایرنا ، فرصت فضای مجازی برای اطلاع رسانی ها، ظرفیت مطبوعات و رسانه ها، بیان عملکرد دستگاه های اجرایی و تعامل هرچه بیشتر با رسانه ها از جمله مباحث مطروحه دراین نشست بود .
سطح اطلاع یابی از افکار عمومی البرز، علت انتشار اخبار شایع ، اهمیت اگاهی از وضعیت روابط عمومی ها، نقش موثر تعامل روابط عمومی ها با رسانه ها در اطلاع رسانی ، تاثیرات خبر رسانی ، بواسطه اطلاع رسانی چقدر مردم از خدمات دولت بهره مند شده اند از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز درادامه افزود: امروز مردم هرچه بیشتر طالب دانستن هستند و این مهم از طریق اطلاع رسانی امکان پذیراست.
فتح الله حقیقی ادامه داد: مسئولان باید اقدامات و عملکرد خود را به مردم گزارش دهند چراکه رویکرد دولت ' تدبیرو امید' اطلاع رسانی شفاف و آگاه ساختن مردم از اقدامات است .
وی خاطرنشان کرد: با نگاهی به تاریخ جمهوری اسلامی و آموزه هایی که امام راحل (ره) داشته اند می تواند به اهمیت اطلاع رسانی پی برد .
وی اضافه کرد: بنابراین لازم است هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی به این بخش مهم توجه داشته باشند .
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز دراین نشست گفت: تشکیل یک درگاه و سایت مستقل خبری در خصوص عملکرد دستگاه های اجرایی از ضروریات است .
حجت الاسلام والمسلمین سید عباس مسعودی افزود: با تشکیل این درگاه اطلاع رسانی می توان بصورت جامع و کامل عملکرد دستگاه های اجرایی را دراختیار خبرنگاران و افکار عمومی قرار می دهد .
وی خاطرنشان کرد: بنابراین لازم است هرچه بیشتر از ظرفیت های اطلاع رسانی در جهت بیان خدمات دولت و دست اندارکاران اجرایی بهره مند شویم .
8029/ 6155خبرنگار: حکیمه کشاورز**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.