مسئول تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقه ها با یاد و خاطره شهدای آتش نشان و شهید مدافع حرم مهدی نعمایی عالی و با هدف ایجاد میدان آزمون و خطا برای فرزندان استان برگزار می شود.
اسفندیاری گفت: در این مسابقه ها 23 تیم در رده سنی نونهالان که تا سن 12 سال هستند حضور دارند که هر تیم شامل 12-10 نفر می شود.
وی، ترویج، رونق و ایجاد امید، نشاط، شادابی و تعالی در جامعه را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه ها برشمرد و اظهار داشت: زیرا این نونهالان در رده سنی ای هستند که سلامت و شادابی آنان برای خانواده ها و والدین اهمیت ویژه ای دارد.
وی افزود: این مسابقه ها صرفا برای نونهالان بسیجی نیست و تمام نونهالان عضو باشگاه های کشتی استان می توانند در آن شرکت کنند.
مسئول تربیت بدنی سپاه استان البرز بیان داشت: در پایان این مسابقه ها به سه تیم برتر از لحاظ اخلاق و سه تیم برتر در مسابقه جوایزی ارزنده اهدا می شود.
اسفندیاری از دیگر برنامه های تربیت بدنی سپاه استان تا پایان سال را برگزاری مسابقه های اسکی نیروهای مسلح جوانان بسیجی در هفته آینده در پیست دیزین دانست و گفت: همچنین مسابقه های والیبال بسیج استان از دیگر این برنامه ها است.
مسابقه های کشتی آزاد نونهالان روز جمعه، 13 اسفند ماه در 2 سانس صبح و عصر در خانه کشتی استان واقع در چهارراه دانشکده کرج برگزار می شود.
سپاه استان البرز در سراسر استان 54 سوله ورزشی راه اندازی کرده است.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**پردازشگر:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.