به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس البرز، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه روز دوشنبه افزود: ماموران کلانتری 31 کوی کارمندان، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به فردی که در حال پرسه زدن در اطراف خودروهای پارک شده بود مشکوک شدند.
وی اضافه کرد: این فرد به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که با سرعت عمل پلیس دستگیر و در بازرسی از وی یک دستگاه ضبط و پخش خودرو و تعدادی آچار کشف شد.
فیروزخواه اظهار داشت: پس از انتقال متهم به کلانتری و در بررسی سوابق وی مشخص شد که او از سارقان سابقه دار است که مدتی در امر سرقت تجهیزات داخل خودرو فعالیت می کند و تا کنون با سرقت 48 فقره تجهیزات داخل خودرو اموال سرقتی را به یک نفر مالخر فروخته است .
وی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس ، مخفیگاه مالخر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی اموال سرقتی کشف شد.
رئیس پلیس کرج با بیان اینکه سارق با شکستن شیشه خودرو اقدام به سرقت محتویات داخل آن ها می کرد ،گفت: تاکنون 24 نفر از مالباختگان شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان نیز ادامه دارد .
فیروزخواه در پایان از شهروندان خواست؛ خودرو خود را به وسایل ایمنی همچون قفل فرمان ، قفل پدال و دزدگیر مجهز کرده و از پارکینگ های مطمئن برای پارک خودروهای خود استفاده کنند.
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی ** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.