وحید یعقوبی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این نمایشگاه دانش آموزان بار دیگر نوع دوستی را در کمک به افراد نیازمند به تصویر کشیدند.
وی اظهار کرد: در این اقدام فرهنگی دانش آموزان دختر مجتمع آموزشی بهارستان غرفه صنایع دستی و محصولات خانگی دایر کردند تا با فروش آن به دانش آموزان بی بضاعت کمک کند.
وی یاد آور شد: دانش آموزان در بازارچه خیری پیام های آموزشی - مذهبی از بزرگان دین به خصوص حضرت رسول اکرم (ص) وحضرت امام علی (ع) در زمینه کمک به نیازمندان از جمله کودکان یتیم را تهیه و درج کردند.
وی با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام همواره کمک به نیازمندان مورد تاکید قرار گرفته، خاطر نشان شد: حرکت نمادین این دانش آموزان به همه ما یادآوری می کند که در آستانه سال نو به کمک افراد بی بضاعت بشتابیم تا سال نو به کام این عزیزان به ویژه کودکان و نوجوانان دانش آموزش شیرین شود.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در ادامه به غرفه یادمان شهدا در این نمایشگاه دانش آموزی اشاره و تصریح کرد: دانش آموزان با دایر کردن این یادمان ایثار گری ، جانفشانی و ولایت مداری شهدا و رزمندگان را در دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را به زبان قلم و هنر به تصویر کشیده اند.
یعقوبی از دستاوردهای علمی - پژوهشی ادبی،علوم ، شیمی، زبان انگلیسی،ایران شناسی و کار و فناوری به عنوان دیگر غرفه های این نمایشگاه دانش آموزی یاد کرد.
وی تاکید کرد: امیدواریم با کمک مردم و خیرین در شب عید بار دیگر شور و شادی بهار را به خانواده های دانش آموز بی بظاعت هدیه کنیم.
این نمایشگاه به مدت سه روز در مجتمع آموزشی بهارستان کرج برای بازدید عموم دایر است.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.