به گزارش ایرنا، یدالله آهنگر در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز که عصر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: تعداد کل پروژه های خیری در حال احداث اکنون 8 پروژه است که تا پایان سال تحویل خواهد شد و در تمامی پروژه ها از کالاهای ایرانی استفاده می شود.
وی تصریح کرد: 10 شاخص تعریف شده در خصوص برنامه های ابلاغی سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ترسیم شده است.
آهنگر ادامه داد: کاهش وابستگی به منابع دولتی، تاکید بر گفتمان سازی، طراحی الگوی مناسب با توجه به اقتصاد مقاومتی، توجه به اقتصاد دانش بنیان، اصلاح الگوی مصرف و توجه به ایمن سازی مدارس از جمله آنها است.
آهنگر گفت: برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز و تکریم از مقام شاخص خیرین 19 میلیارد تومان دستاورد داشته که از این مبلغ 97 درصد برای رفع تنگناهای آموزشی تحقق پیدا کرد.
وی با اشاره به رتبه برتر البرز در مشارکت های مردمی در خصوص مدرسه سازی افزود: نیاز های آموزشی در استان بسیار زیاد بوده که امکانات موجود در مقابل آن بسیار ناچیز است.
این مسئول به درصد بالای دخالت دادن اقشار مختلف مردم در توسعه استان از سوی سازمان نوسازی اشاره کرد و گفت: از سال 85 تا 89 با مشارکت مردم 63 میلیارد تومان برای ار مدرسه سازی در البرز محقق شد و در سال 95 تاکنون 36 میلیارد تومان بوده است.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.