استاندار البرز اعلام کرد: بخشی از مترو کرج تا آخر امسال افتتاح می شود.

استاندار البرز در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرستان فردیس در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای هفته دولت همیشه زنده است، اظهار کرد: امروز پروژه‌های شهرستان فردیس با اعتبار بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش جماران، عزیز الله شهبازی افزود: در هفته دولت استان البرز ۳۰۹ پروژه در استان البرز به بهره برداری  می‌رسد که ۴۳ پروژه خصوصی و مابقی دولتی است.

وی با اشاره به ظرفیت اشتغالزایی این پروژه‌ها توضیح داد: این پروژه‌ها برای  حدود ۲۰۰۰ شغل ایجاد می‌کند.

شهبازی با بیان اینکه در سال جاری با رشد ۹۵ درصدی اعتبار پروژه‌های عمرانی مواجه بودیم، اظهار کرد: پروژه همت به عنوان یکی از مهمترین پروژه های البرز سال گذشته به بهره برداری رسیده و امسال نیز تکمیل پروژه‌های مهم دیگری را در دست اقدام داریم.

استاندار البرز با اشاره به وضعیت پروژه متروی کرج گفت: روند تکمیل پروژه به خوبی در مسیر حرکت قرار گرفته و تا پایان سال بخشی از آن به نتیجه خواهد رسید.

شهبازی اظهار کرد: یکی از دلایل روند کندی در پروژه مترو کمبود اعتبارات بود که طی سفر آخر رئیس جمهور به استان البرز مبلغی برای این پروژه در نظر گرفته شد و تا کنون ۸۰ درصد آن مبلغ تخصیص یافته است، همچنین دولت در سال جاری ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای تکمیل مترو در نظر گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: به کمک و مشارکت دولت کمربندی تهران-شمال نیز در حال انجام است و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته عالی ترین مقام دولت در استان البرز پروژه راه هشتگرد به طالقان نیز تامین اعتبارشد و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.