مدیربازرسی و نظارت اصناف البرز از اجرای طرح تشدید نظارتی برخی کالاهای پرمصرف مانند مرغ ، تخم مرغ و میوه در سطح بازارهای این استان خبرداد .

مدیربازرسی و نظارت اصناف البرز با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارتی برخی کالاهای پرمصرف مانند مرغ ، تخم مرغ و میوه در سطح بازارهای این استان، گفت: طرح تشدید نظارت بر قیمت میوه نیز دراستان البرز به اجرا درآمده است.

به گزارش جماران، علی اصغر مددی گفت: طی روزهای گذشته به دلیل افزایش نهاده های دامی و برخی مشکلات دیگر در مرغداری ها ، قیمت مرغ و تخم مرغ و فرآورده های آن با افزایش قیمت مواجه بوده است .

وی افزود: در اجرای طرح های تشدید بازرسی ها ، ضمن تنظیم گزارش های تحلیلی و بررسی علل قطعی افزایش قیمت ها و ارائه آن به مرکز داده ها و آمار اتاق اصناف ایران ، عملکرد واحد های صنفی و نرخ های آنها نیز مورد ارزیابی بازرسان قرار گرفته و با موارد تخلف احتمالی در چارچوب قانون برخورد می شود .

وی خاطرنشان کرد که  همچنین با آغاز فصل گرما و برداشت میوه های نوبرانه یا فصلی و تقاضای بازار مصرف ، شاهد افزایش قیمت برخی فرآورده های کشاورزی در سطح کشور و استان البرز نیز بودیم که طرح تشدید نظارت بر قیمت میوه نیز دراستان البرز به اجرا درآمده است.

مددی گفت:  طرح های بازرسی و نظارت در حوزه  کالاهای اساسی پروتئین ، حبوبات و غلات ، میوه و صیفی، قند ،شکر و چای ، روغن خوراکی ، نهاده های دامی ، کاغذ ، مصالح ساختمانی ، فولاد ، لاستیک ،روغن موتور ، لوازم بهداشتی و  لوازم خانگی نیز به صورت ویژه درحال اجرا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.