وحید رجبلو کارآفرین کرجی در لیست 20 جوان تأثیرگذار جهان قرار گرفت.

وحید رجبلو کارآفرین کرجی که با معلولیت ۹۸ درصدی مواجه است به عنوان اولین ایرانی در لیست ۲۰ جوان شایسته و تأثیرگذار کمیته بین‌المللی JCI قرار گرفت.

به گزارش جماران، وحید رجبلو در این خصوص گفت: من علی‌رغم معلولیت شدیدی که داشتم توانستم پلتفرمی به نام توانیتو طراحی کنم که بیش از ۱۳ هزار کاربر دارد  و ۱۷ کارمند تمام وقت در آن کار می‌کنند.

وی در خصوص نحوه کار این پلتفرم توضیح داد: این طرح پلی ارتباطی میان توان‌جویان و خدمات‌رسانان تاسیس کرده است. توانیتو اکنون نزدیک به یک هزار خدمات‌دهنده فعال دارد که در حوزه‌های سلامت، پزشکی، توانبخشی، آموزش و خدمات عمومی به شهروندان ایرانی سرویس‌دهی می‌کنند.

رجبلو با بیان اینکه سه سال از شروع به کار این پلتفرم گذشته است گفت: حالا این فعالیت مورد توجه کمیته بین المللی جوانان جهانی JCI  قرار گرفته است. این کمیته حدود ۱۰۳ سال است که در ۱۲۵ کشور دنیا فعالیت دارد و تعداد اعضای آن به ۱۱ میلیون نفر می‌رسد.

وی افزود: کار این کمیته این است که هر سال ۱۰ جوان شایسته و تاثیرگذار جهان را معرفی می‌کند و من به عنوان اولین ایرانی در لیست ۲۰ نفره این کمیته قرار گرفته‌ام.

رجبلو تصریح کرد: از نظر این کمیته جوان شایسته کسی است که توانسته در جامعه جهانی و یا کشور خودش تأثیر مثبت بگذارد و خوشحالم این فعالیت من به عنوان یک کارآفرین و شهروند دارای معلولیت مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.