بابک اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از پلمب یک واحد صنفی متخلف تولید و توزیع فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی غیربهداشتی فاز چهار مهرشهر خبر داد و گفت: این واحد متخلف در جریان بازرسی مشترک تیم‌های بهداشت محیط و اتاق اصناف مرکز استان شناسایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه برای این واحد متخلف هنوز مجوز کار صادر نشده به فعالیت مشغول است، گفت: در این واحد سوسیس تولید می شده است.

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت غرب کرج اضافه کرد: این واحد متخلف به بهداشت محیط بی توجه بوده و کارشناسان متوجه حشراتی مانند سوسک در لفافه‌های سوسیس شدند.

اسدی با اشاره به نگهداری مقدار قابل توجهی گوشت چرخ کرده فاسد و غیرقابل مصرف در یخچال‌های این واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی، گفت: بیش از ۲۵۰ کیلوگرم فرآورده گوشتی سفید و قرمز فاسد و غیرقابل مصرف از این واحد کشف و معدوم شد.

وی اعلام کرد پلمب این واحد متخلف به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین وجود حشراتی از جمله سوسک که تهدیدی مستقیم علیه بهداشت عمومی است، در دستور کار قرار گفت.

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت غرب کرج گفت: با هماهنگی انجام شده تیم‌های بازرسی بهداشت محیط و اتاق اصناف مرکز استان با اداره کل تعزیرات حکومتی استان، دستور پلمب این واحد صنفی متخلف صادر شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1430464
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.