نورمحمد فردی روز دوشنبه در بازدید سرزده از فرمانداری شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد به همراه مدیرکل امنیتی و انتظامی و مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری افزود: فرمانداران باید به طور مرتب در سطح شهرستان از حوزه جغرافیایی خود بازدید کرده و وقایع مهم را بدون ضیق وقت به مبادی ذی ربط منعکس کنند.

وی ادامه داد: ارزیابی عملکرد فرمانداران بر اساس شاخص های تعریف شده انجام می شود که باید کاملا رعایت شود. 

فردی گفت: هدف از این بازدید ها مچ گیری نیست بلکه اصلاح امور است و بر اساس هماهنگی های انجام شده و با تاکید استاندار البرز مبنی بر لزوم نظارت برنامه ریزی لازم برای  بازدید از شهرستان های استان صورت گرفته زیرا یکی از ابزارهای بسیار مهم مدیریت نظارت است و باید مسوولان در امر نظارت برای بهبود امور استفاده کنند.

وی اضافه کرد: ما زمانی می توانیم در مورد یک مجموعه اظهار نظر کارشناسی داشته باشیم که  بر امر  نظارت اهتمام داشته باشیم زیرا نظارت است که نقاط قوت و ضعف را مشخص می کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: امروزه علم مدیریتی اقتضا می کند که مدیران  بر آخرین یافته های علمی کاملا مسلط باشند تا بتوانند به روش علمی امور را پیش ببرند. 
فردی گفت: همان طور که می دانید فرمانداران ۲ وظیفه مهم و اساسی را به عهده دارند یکی اجرای سیاست های عمومی دولت و نظارت بین مجموعه دستگاههای دولتی و دیگری تامین امنیت زیرا فرماندار باید با اشرافیت بتواند هماهنگی و نظارت بین مجموعه دستگاههای دولتی در حوزه قلمرو جغرافیایی داشته باشد.
استان البرزبا حدود سه میلیون نفر جمعیت دارای ۶ شهرستان ساوجبلاغ ، نظرآباد ، فردیس ، کرج ، طالقان و اشتهارد است.

در بازدید معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری البرز از فرمانداری های ساوجبلاغ و نظرآباد  بخشهای مختلف روابط عمومی، دفتر فنی، امور اجتماعی ، دفتر سیاسی، مدیریت بحران، ایثارگران و امور مالی، دفتر بانوان و دبیرخانه موردبررسی و ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.