مهریارکرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در پی شیوع کرونا ستاد ملی کرونا تصمیم گرفت امتحانات نهایی پایه دوازدهم از هفدهم خرداد ماه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تمامی پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری درحوزه های امتحانی برگزار شود.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش البرز هم با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا در حال برنامه ریزی برای آماده سازی و ضدعفونی حوزه های امتحان نهایی در این استان است.
وی رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم در استان البرز را بسیار مهم دانست.
کرمی با بیان اینکه طرح جدا سازی گروه های امتحان نهایی درالبرزبه اجرا در می آید، یادآور شد: برنامه امتحانات نهایی برای گروه‌های ریاضی فیزیک و تجربی در یک روز و دانش آموزان گروه ادبیات و علوم انسانی ،علوم و معارف اسلامی و بزرگسالان در روزی دیگر برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: با رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی، تعداد دانش آموزان درحوزه های امتحان نهایی استان البرز به نصف کاهش می یابد.
وی بیان داشت: دانش آموزان باید با ماسک سرجلسه امتحان حاضر شوند و همچنین مواد ضدعفونی کننده بهداشتی نیز در تمامی حوزه‌های امتحانی قرارداده می‌شود.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: امتحانات نهایی پایه دوازدهم ساعت ۸ صبح از هفدهم خرداد آغاز و در شانزدهم تیرماه به پایان می رسد.
وی عوامل اجرایی حوزه های امتحانات نهایی استان البرز را ۱۳۰۰ نفرذکرکرد.

کرمی یادآور شد: ۱۸ هزار و ۵۸۶ دانش آموز پایه دوازدهم روزانه این استان در حوزه امتحانات شرکت می کند و هنوز آمارمدارس شبانه مشخص نشده است.
استان البرز۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.