سلیمان رستمیان روز دوشنبه درنشست با مدیرکل آموزش و پرورش البرزبه مناسبت هفته معلم اظهارداشت: انقلاب اسلامی مدیون هزاران شهید گمنامی است که دغدغه‌ عدالت و فرهنگ داشتند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از اساسی ترین راههای پایداری نظام جمهوری اسلامی حفظ و حراست از دستاوردهای ارزشمند ی است که با خون هزاران شهید همچون شهید مطهری متجلی شده است.
وی تصریح کرد: نسل جوان را باید با افکار وعقاید شهید مطهری آشنا ترکنیم.
رستمیان با بیان اینکه شهید مطهری الگوی واقعی علم وایمان برای نسل جوان است، اضافه کرد: آشنایی نیروی جوان با آثار شهید مطهری برای دستیابی به بسیاری ازابهامات و شبهات ذهنی خود ضروری است.
مدیرکل بنیاد شهید البرز بیان داشت : برای پاسخ گرفتن سوالات نیاز به تحقیق و تفکراست که آن را می توان درآثار شهید مطهری یافت. معلم شهید مرتضی مطهری از شهدایی است که سیره و روش زندگی آنان بایستی الگوی نسل امروز جامعه قرار گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش البرزنیزگفت: امسال یک هزار و ۳۶۶ معلم شاخص درمدارس این استان معلم نمونه انتخاب شده اند.
سالار قاسمی افزود: از این تعداد ۳۴۹ نفر درسطح منطقه ای و ۲۵ نفر ازمعلمان البرز نیز نمونه استانی و کشوری شدند.
وی بیان داشت: معلمان سرمایه سازان جامعه هستند که ارتقای شاخص‌های فرهنگی جامعه از مهمترین دستاوردهایی است که به واسطه تلاش ها ومجاهدات های معلمان به دست می آید.
قاسمی ادامه داد: معلمان این استان با روش خلاقانه از فضای مجازی فرآیند یاد دهی و یادگیری به دانش آموزان را رصد می کنند.
وی عنوان کرد: معلمان البرز با وجود تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا، درکنار آموزش سراسری ازطریق شبکه آموزش، آموزش الکترونیک در جهت غنی سازی، آموزش در فضای مجازی با شعار " آموزش تعطیل نخواهد شد" سرلوحه کار خود قراردادند.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز به احساس مسوولیت معلمان این استان نسبت به دانش آموزان پرداخت و افزود: دراین مدت دراقدامی بسیار زیبا با استفاده از فضای مجازی آموزش های گوناگون و بسیار جالب با استفاده از تکنیک های مختلف برای جبران کلاس های درس در تعطیلات اضطراری فعالیتهای فو ق العاده ای انجام می دهند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.