منصور وحیدی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت : برنامه شورای اسلامی شهر کرج این است که به سمتی پیش برویم که با همکاری سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ، راهکارهای مناسب برای استفاده لازم از فرهنگسراها و سالن های ورزشی به بگیریم .

وی بیان داشت : براین اساس ظرفیت فرهنگسراها و میزان امکانات این فضاهای فرهنگی اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته و مطابق با نیازهای اجتماعی و فرهنگی در این مکان ها خدمات دهی می شود.

وحیدی اظهار داشت : در سال های گذشته جانمایی و احداث برخی فرهنگسراها مطابق با نیازهای جمعیتی نبوده و مردم استفاده بهینه از این فضاها نداشته اند.

وی گفت : یکی از قابلیت های فرهنگسراها ، آموزش عمومی در زمینه ارتقای سلامت و بالا بردن آگاهی مردم است که باید این هدف در برنامه کاری این مجموعه ها به بهترین شکل طراحی و پیش برود.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد که در برنامه ریزی آتی شرح وظایف هر یک از فرهنگسراهای کرج باید مشخص شود و آموزش شهروندی و فرهنگ عمومی را باید در این مکان ها به خوبی دنبال کنیم .

وحیدی بیان داشت : سالن های ورزشی شهرداری نیز باید به مراکز مناسبی برای خدمات دهی تبدیل شود و درکنار فعالیت های ورزشی از قابلیت های این مکان ها برای ارتقای سلامت مردم استفاده شود.

وی گفت : طی ۲ ماه آینده سه سالن ورزشی جدید در کلانشهر کرج به بهره برداری می رسد.

تاکنون شهرداری کرج  ۹ فرهنگسرا  و ۱۶ سالن ورزشی در این کلانشهر احداث و راه اندازی کرده است.

کلانشهر کرج  یک میلیون و۸۰۰ هزارنفر جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.