جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر آخرین وضعیت پروژه راه طالقان - هشتگرد را تشریح کرد و گفت: مهمترین موضوعی که در خصوص این پروژه مطرح بود بحث رانش زمین بود که طرح جدیدی آماده و در اختیار پیمانکار قرار گرفت تا مبنای اجرا باشد.

وی با تاکید بر اینکه در چهار نقطه از محور از جمله کیلومتر پنج جاده رانش زمین رخ داده بود، گفت: عملیات رسیدگی به رانش‌ها و اصلاح این نقاط اجرایی شده است، عملیات خاکبرداری در حال انجام است و در نقاط دیگر ۵۰ درصد این اقدامات عملیاتی شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: علیرغم شرایط سخت کار به دلیل مشکلات ایجاد شده به دنبال شیوع کرونا و از طرفی بارندگی‌های خوبی که در هفته‌های گذشته داشته ایم، پروژه راه طالقان- هشتگرد متوقف نشده و در حال انجام است، پیمانکار این پروژه وعده داده است که طبق برنامه زمان بندی شده برای امسال این پروژه را به اتمام می‌رساند.

قزوینیان با اشاره به اینکه آخرین مرحله تزریق به پروژه راه طالقان - هشتگرد سال گذشته بوده است، گفت: رقم این اعتبار بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است، البته کل اعتبار منظور شده برای تزریق به این پروژه در سال گذشته ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که هنوز ۱۰ میلیارد آن تخصیص داده نشده است.

وی در بخش دیگری پیشرفت کنونی پروژه ۳۲ کیلومتری راه طالقان - هشتگرد را حدود ۷۹ درصد برشمرد و گفت: در حال حاضر با تکیه بر اعتبارات تخصیصی که برای این پروژه دریافت کرده ایم عملیات اجرایی را پیش می بریم و امیدواریم بتوانیم در سال جاری آن به مرحله افتتاح برسانیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.