دکتر محمدمهدی راهنورد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های ناظر دامپزشکی با رصد فعالیت کشتارگاه صنعتی فردیس از انتقال گوشت های غیر قابل مصرف به بازار جلوگیری می کنند.

وی با اشاره به شروع طرح تشدید نظارت های دامپزشکی در فردیس افزود: با توجه به روند افزایشی ذبح دام در کشتارگاه تیم های نظارت و بازرسی در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر با حضور در کنار مسوول فنی و ناظرین بهداشتی مستقر در کشتارگاه نظارتهای بهداشتی دامپزشکی را تشدید نموده و کلیه پرسنل و کارکنان کشتارگاه ملزم به رعایت موازین دامپزشکی و رعایت نکات بهداشت فردی از جمله استفاده از دستکش ، کلاه و ماسک مناسب شده اند ضمن اینکه با هماهنگی مدیریت کشتارگاه انواع محلول های ضدعفونی سطوح و دست نیز در اختیار پرسنل قرار داده شده است.

وی ادامه داد : در طی بازرسی اکیپ دامپزشکی از محل پیش سرد کشتارگاه مقدار ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد و ۱۰۰ کیلوگرم آلایش دامی فاسد و غیر قابل مصرف کشف و با نظارت مسوول فنی کشتارگاه معدوم سازی شد.

 راهنورد  از مردم خواست هرگونه مشکل بهداشتی در عرضه محصولات خام دامی یا فرآورده های لبنی را به شماره تلفن ۱۵۱۲ گزارش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.