به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا فلاح نژاد عصر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در نقاط مختلف استان البرز، اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه‌های گذشته اداره کل هواشناسی در خصوص فعال شدن سامانه بارشی طی چند روز و کاهش شدید دما در البرز، این موج بارشی که هم اکنون در استان فعال است تا صبح یکشنبه ماندگار خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: تا زمان استقرار این موج بارشی در استان، بارش‌های رگباری و شدید باران و برف، رعد و برق، وزش باد لحظه‌ای و شدید، تگرگ را در البرز خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: به دنبال بارش‌های اخیر در البرز تمامی رودخانه‌های استان سیلابی شدند اما خوشبختانه مخاطراتی به همراه نداشته اند.

وی تاکید کرد: تا زمان گذر این موج بارشی خطر آب گرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل های فصلی استان در حوضه آبریز رودخانه‌های کرج و به ویژه رودخانه کردان همچنان وجود دارد، در جاده‌های کوهستانی نیز به دلیل بارش‌ها خطر ریزش سنگ و رانش کوه وجود دارد.

فلاح نژاد در پایان افزود: با توجه با سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل های فصلی استان لازم است فرمانداران شهرستان‌های استان نسبت به اتخاذ تدابیر مناسب اقدام کرده، پیش بینی‌های لازم را در دستور کار خود قرار داده و در آماده باش کامل باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.