فرشته فهمیده روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا هدف ازبرگزاری این جشن را به نیت شادی قلب امام زمان (عج) با توجه به دل پاک و مهربان دانش آموزان و تقویت روحیه نشاط دانش آموزان درخانه به دلیل شیوع بیماری کرونا ذکر کرد.

وی ازتبیین اهمیت موضوع انتظاروامامت امام عصر، برافراشتن پرچم عدالت، نکات تکمیلی همچون توصیف منتظران و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت را از دیگر اهداف برگزاری این طرح در قالب فضای مجازی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این جشن از سوی آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج برای دانش آموزان استان طراحی شده است، اضافه کرد: در این جشن هر کسی به نیت شادی قلب امام زمان (عج) می تواند یک کاری را همانند یک کارت پستال، عکس نوشته درست کند.

وی بیان داشت: دانش آموزان می توانند کیک بپزند وآن را با نام مبارک امام زمان (عج) تزئین کنند.

فهمیده افزود: از هرنوع فعالیت خلاقانه دانش آموزی دراین جشن بزرگ استقبال می شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان می توانند برای شرکت در این جشن بزرگ عکس هایشان را به شماره ۰۹۳۰۹۸۴۷۵۷۶ ارسال کنند.

وی عنوان کرد: این جشن بزرگ ۱۲ جایزه نقدی هم دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: به منظور آشنایی دانش آموزان با فرهنگ مهدوی طرح آموزش مجازی مهدویت برای دانش آموزان این استان درحال اجرا است.

وی افزود: دراین اقدام فرهنگی دانش آموزان با معارف مهدوی و همچنین شناسایی آسیب‌های این عرصه آشنایی پیدا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ما در دوره غیبت شناخت حضرت ولی عصر (عج) است زیرا معرفت امام باعث نجات ما از گمراهی می شود.

فهمیده با بیان اینکه یکی ازوظایف اصلی ما درعصرغیبت امام زمان (عج) زمینه سازی برای ظهوراست، یادآورشد: کارشناسان دراین طرح از شناخت امام زمان(عج)، سبک زندگی مهدوی، سخنان و سفارش های ولی عصر (ع)، خواسته ها و انتظارات آن حضرت از ما و نگاه ادیان به موضوع مهدویت برای دانش آموزان مطالب لازم را عنوان می کنند.

فهمیده بیان داشت: اجرای طرح مهدویت برای دانش آموزان درخانه و مدرسه همدلی، همبستگی و فعالیتهای اجتماعی، فرهنگی و گروهی را رقم می زند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.