حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این عزیزان با ایثار و روحیه انقلابی و کار جهادی توطئه های دشمنان داخلی و خارجی ملت ایران و جبهه مقاومت را خنثی می کنند و نه تنها ماموریتهای امنیتی خود را که وظیفه ذاتی‌شان است به بهترین صورت انجام می دهند بلکه در عرصه ها و میدان های دیگر از نظام اسلامی دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) تمام فعالیت های خود را برای حفظ و حراست از اسلام و انقلاب، در گمنامی و با سختی بسیار انجام می دهند، گفت: به همین دلیل است که مردم در شرایط عادی از تلاش ها و زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) مطلع نمی شوند تا زمانی که برخی از این اقدامات از طریق رسانه ها برای مردم بازگو شود.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) تلاش می کنند تمام اقدامات خود را در عین محرمانه بودن، با رعایت موازین شرع، اخلاق و قانون اسلامی انجام دهند اگر فداکاری و هوشیاری آنها نبود نظام مقدس جمهوری اسلامی با ضربات سخت و طاقت فرسایی مواجه می شد.

ایمانی افزود: تلاش های مجاهدانه این عزیران موجب شناسایی به موقع تهدیدات و دسیسه های براندازانه دشمنان و ناکامی آنها در دست یابی به اهدافشان شده است.

وی بیان داشت: کشور ما با مردمانی پر انرژی و پر امید و پویا از معدود کشورها و ملتهایی است که بودنش خار چشم مستکبران و زیاده خواهان و امید بخش و مایه حیات و در صحنه ماندن ملتهای مظلوم و مستضعف است و اگر روزی این ملت از پا بنشیند امیدها از دست خواهد رفت و مستکبران نفس راحتی خواهند کشید و امروز ما شاهد جنگ احزاب و در راس آن جنگ شناختی و رسانه ای و اطلاعاتی در مواجه با جمهوری اسلامی ایران هستیم .

برای مقابله با تحرکات و نفوذ دشمن وزارت اطلاعات در سال ۱۳۶۴ تشکیل شد.
نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.