حجت الاسلام علی اکبر ایمانی عصر دوشنبه در دیدار با کارکنان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس ضمن تقدیر از زحمات این سازمان برای ضدعفونی و گند زدایی شهر فردیس افزود:  بر این اساس آتش نشانی فردیس با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات در اختیار و استفاده از توان آتش نشانان عملیات ضد عفونی کردن نقاط مختلف شهر انجام داد.

امام جمعه فردیس گفت: در کنار انجام عملیات ضد عفونی، نیروهای آتش نشانی عملیات‌های مرتبط با حریق و امداد و نجات را نیز برعهده دارند.

وی با اشاره به پای کار آمدن طلبه ها برای ضدعفونی و گندزدایی شهر فردیس گفت: طلبه ها علاوه بر اینکه در غم و شادی ها در کنار مردم هستند در ضدعفونی  شهر کمک کردند.

ایمانی افزود: اگر مردم درحریم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند به کادر درمان و پزشکان طی ای مدت زحمات شبانه روزی می کشیدند بی نتیجه نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه ابزار و ادوات آتش نشانی فردیس نیازمند تقویت است ، خاطر نشان کرد: شهرداری فردیس آنها را مهیا کند زیرا جان و سلامت آتش نشانان حائز اهمیت است

وی با اشاره شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری  به نام جهش تولید نامیدند ، افزود: ایران اسلامی دشمنان زیادی دارد که می خواهند ملت ایران را از پای درآورند طی این چهل سال  انقلاب اسلامی با همه فراز و نشیب هایی که دشمنان ایجاد کردند همیشه پیروز میدان بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.