حجت الاسلام والمسلمین علی دشتکی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا پیشاپیش ضمن تبریک عید نیمه شعبان و تولد حضرت صاحب الزمان (عج) با اشاره به درپیش بودن روز نیمه شعبان ، افزود: با وجود شرایط موجود و عدم امکان برگزاری مراسم جشن این روز بزرگ، برای عرض ارادات شیفتگان حضرت صاحب الامر (عج) کاروان های نسیم انتظار در سطح شهر و معابر اطراف آستان مقدس امامزادگان شاخص استان اجرای برنامه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مقرر شد تا در آستانه روز نیمه شعبان تمام امامزادگان استان و مکان های مجاور آن فضاسازی مناسب را داشته باشند، اظهار داشت: از آنجا که هر ساله فضاسازی در هر کوی و برزنی به صورت خودجوش مردمی انجام می شد، امسال این ویژه برنامه برگزار شود.

دشتکی گفت: کاروان های نسیم انتظار در شهرهای کرج و ساوجبلاغ برگزار می شود به طوریکه در کرج ۴ کاروان و در ساوجبلاغ یک کاروان در روز نیمه شعبان از ساعت ۱۷ تا ۱۹ اجرای برنامه دارند.

وی اضافه کرد:‌ با راه اندازی این کاروان ها که از امامزادگان شاخص به راه می افتند، مردم عاشق اهل بیت (ع) و امام زمان (عج) از پنجره و پشت بام های منازلشان لحظاتی را دل به هیات های عبوری امامشان می سپارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: برای اجرای این برنامه ضمن آماده سازی و تجهیز خودروی مورد نظر به سیستم صوتی و آذین بندی آن، مادحین و گروه های تواشیح به اجرای مدحیه سرایی،‌ مولودی خوانی و برنامه های شاد خواهند پرداخت.

وی یادآور شد:‌برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی در معابر و خیابان های محل حضور این کاروان ها با پلیس راهور هماهنگی لازم انجام می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.