گودرز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان البرز، گفت: در حال حاضر تمامی این محورها باز بوده و تردد در جریان است البته در البرز نیز همانند دیگر استان‌ها و بر اساس تصمیمات استانی ستاد مقابله با کرونا محدودیت‌هایی در مورد تردد خودروها در جاده‌ها اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال در قیاس با این بازه زمانی در سال گذشته شاهد روند نزولی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان بوده ایم، گفت: روز سیزدهم فروردین امسال اوج کاهش تردد در محورهای استان داشتیم به گونه‌ای کاهش ۷۰ درصدی را شاهد بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و جاده‌ای استان البرز با تاکید بر اینکه اکنون تمامی محورهای مواصلاتی استان البرز خلوت بوده و تردد عادی و بسیار روان در جریان است، گفت: در حال حاضر آثاری از ترددهای شلوغی که در سال‌های قبل و به هنگام بازگشت مسافران نوروزی از سفر وجود داشت، مشاهده نمی‌شود.

محمودی با اشاره به اینکه شب گذشته در محور کرج - چالوس بارش برف را داشتیم، عنوان کرد: در حال حاضر تردد در این محور در جریان است و انجام عملیات لق گیری که موجب انسداد دو روزه این محور شده بود نیز به تمام رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.