عزیزاله شهبازی روز جمعه در بازدید از مبادی ورودی و خروجی تمام شهرستان های استان  البرز افزود:این کنترل توسط تیم های هلال احمر با همکاری نیروی انتظامی  استان البرز صورت می گیرد.

وی ادامه داد:  براین ساس  برای کسانی که مشکوک به کرونا هستند نقاهتگاه هایی در نظر گرفته شده و   یکهزار و ۵۰۰ تخت در البرز به این بخش اختصاص یافته است.

شهبازی گفت: براساس آمار های اتخاذ شده از گزارش های ستاد کرونای استان البرز ، شرایط تحت کنترل است و اقدامات پیشگیرانه بسیار خوبی در استان به عمل آمده،  تیم  بهداشت و درمان استان به جد پای کار است،  تولیدکنندگان مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی نیز همراهی و فعالیت بسیار خوبی دارند.

وی  با اشاره به اینکه در ۲ روز گذشته رشد بیماری به نسبت روزهای قبل شیب نزولی داشته، افزود: همه در کشور و به تبع آن استان  البرز با دستور اکید رییس جمهوری  به دنبال اتخاذ تدابیر لازم برای  قطع زنجیره شیوع هستند.

تاکنون ۲ هزارو ۲۰۰ نفر در استان البرز با علائم اولیه و قطعی کرونا در بیمارستان ها بستری شده که  حدود ۱۸۰ نفر آنان جان باختند. تاکنون نیز یک هزارو۵۰۰ بیمار در البرز بهبودی یافتندو حدد ۵۰۰ نفر نیز در بیمارستان ها بستری هستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.