مردم  و مسوولان استان البرز امروز چهارشنبه خودجوش برای برگزاری تشییع پیکر مادر شهیدان والامقام محمدحسین و داوود فهمیده در امامزاده حسن (ع) کرج حاضر شدند که خانواده این شهدای گرانقدر ضمن قدردانی از این حضور پرشور مردم به خاطر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از آنان خواستند به منازل خود بازگردند.

پیکر مرحومه حاجیه خانم فاطمه کریمی برای خاکسپاری به بهشت زهرا (س ) تهران انتقال یافت.   

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، خانواده شهیدان فهمیده در این پیام آورده اند:

بسم رب الشهدا و الصدقین

با اهدا بهترین سلام ها برای ملت انقلابی و شهید پرور استان البرز

مشیت حضرت باری تعالی بر این امر مقدر شد که حاجیه خانم کریمی مادر گرامی شهیدان داود و محمد حسین فهمیده  در شامگاه دوشنبه ۱۲ اسفند ۹۸ و پس از سالها فراق از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک بگوید و به دیدار معبود خود در آغوش شهیدانش قرار گیرد. اینک ما خانواده آن مادر والامقام با قلب‌هایی مالامال از درد فراق و راضی به رضایت خداوند متعال هستیم.

بدین وسیله بر خود فرض می‌دانیم خاضعانه و در کمال ادب از تمام مسوولان و مردم غیور، انقلابی و شهید پرور استان البرز که صبح امروز ۱۴اسفندماه با حضور خود با ما ابراز هم دردی کردند سپاسگزاری کرده و برای همه آرزوی صحت و سلامتی را داریم.

مادر شهیدان فهمیده که از حدود یک ماه پیش  به علت سکته مغزی  در بیمارستان خاتم الانبیا (ص)‌ تهران بستری شده بود، دوشنبه شب هفته جاری دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم شام غریبان آن مرحومه روز چهارشنبه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء‌در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) چهار راه دولت آباد کرج و مراسم سوم و هفتم روز درگذشت نیز ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ روز جمعه در مصلای نماز جمعه کرج برگزار خواهد شد.

شهید محمد حسین فهمیده در آبان ماه سال ۱۳۵۹ در سن ۱۳ سالگی با بستن مواد منفجره به بدن خود زیر تانک دشمن بعثی رفت و شربت شهادت نوشید. امام خمینی (ره ) وی را رهبر نامید.

همچنین شهید داوود فهمیده در سن ۲۱ سالگی در سال ۱۳۶۲ به شهادت رسید.

خانواده شهیدان فهمیده در کرج سکونت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.