بهروز حصاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در سطح شهر کرج، گفت: تمامی مقدمات فراهم شده اما به دلیل اهمیت انجام اقدامات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا احتمال لغو نمایشگاه‌ها وجود دارد.

وی در ادامه گفت: به یقین اگر تصمیم بر لغو برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در استان باشد این تصمیم در سطح وزارت صنعت، معدن، تجارت اخذ می‌شود و از جانب وزارتخانه به ما ابلاغ خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز ادامه داد: در حال حاضر طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است دو نمایشگاه بهاره یکی در پارک شهید چمران کرج و دیگری در مؤسسه گلستان گلشهر برگزار شود.

حصاری تاکید کرد که زمان برگزاری دو نمایشگاه بهاره شهر کرج از تاریخ ۱۳ تا ۲۲ اسفندماه سال جاری تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده این‌نمایشگاه ها شامل عرضه کالاهای تنظیم بازار مانند شکر، برنج، گوشت و سایر مایحتاج عمومی مردم است، گفت: در کنار آن دیگر مایحتاج شهروندان از جمله پوشاک، آجیل و خشکبار و یا شیرینی را در نمایشگاه‌ها عرضه خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با اشاره به اینکه فقط اعضای دارای پروانه اصناف حق شرکت در این‌نمایشگاه و عرضه اقلام و اجناس را دارند، افزود: در تلاش هستیم تا از حضور تولیدکنندگانی که می‌توانند کالا را به شکل مستقیم به مردم‌عرضه کنند نیز در این نمایشگاه‌های بهاره استفاده کنیم زیرا در حذف واسطه‌ها و کمک به تعدیل قیمت‌ها مؤثر است.

حصاری با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در مدیریت هزینه‌های شهروندان در ایام پایانی سال تأثیرگذار است، افزود: در دو محل تعیین شده برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در مجموع ۴۵۰ غرفه برپا می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.