منصور رحمانیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن آسمانی کمی تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

براین اساس از پس‌فردا سه‌شنبه با فعالیت این سامانه بارشی به استان البرز، رگبار شدید باران و برف، رعد و برق بعضی ساعات وزش باد شدید، کاهش محسوس دمای هوا بین پنج تا ۱۰ درجه‌ای خواهیم داشت.

آسمان روز دوشنبه استان البرز نیمه ابری، مه رقیق، شب ابری پاره‌ای نقاط رگبار باران و برف، رعد و برق دمای کمینه و بیشینه بین هشت تا ۱۷ درجه بالای صفر و ناسالم برای گروه‌های حساس،‌  آسمان پس فرداسه‌شنبه، ابری و مه آلود، رگبار شدید باران و برف، رعد و برق، وزش باد لحظه‌ای و شدید دمای هوا بین ۲ تا ۱۲ درجه بالای صفر،‌ چهارشنبه، ابری و مه آلود، رگبار باران و برف، رعد و برق، وزش باد شدید و لحظه‌ای، دمای کمینه و بیشینه بین منفی ۲ تا ۶ درجه بالای صفر و هوای روز پنجشنبه، صاف تا کمی ابری، مه آلود، کاهش محسوس دمای هوا بین یک تا۱۰ درجه بالای صفر خواهد بود.

کیفیت هوا امروز و فردای البرز  ناسالم برای گروه‌های حساس و روزهای سه شنبه،‌چهارشنبه و پنجشنبه هفته‌جاری سالم پیش‌بینی می‌شود.

سرعت وزش باد امروز۲۰ کیلومتر در ساعت، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته‌جاری ۶۰ کیلومتر در ساعت و پنجشنبه ۲۴ کیلومتر در ساعت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.