فرشته فهمیده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در قالب این کاروان دانش آموزان در محل کارمادران شاغل خود حضور پیدا کردند.

 دانش آموزان دراین برنامه فرهنگی با اهدا گل و شیرینی از تلاش مادرانشان درمشاغل اجتماعی ، فرهنگی ، خدماتی ، تولیدی ، صنعتی ، پزشکی ، صنایع دستی ، هنری و همچنین خانه دار خود تشکرکردند.

وی با اشاره به اینکه این طرح نو وارزشمند از سوی دانش آموزان دبیرستان غیر دولتی پسرانه پایش علوم آموزش و پرورش ناحیه یک کرج کلید خورد، یادآورشد: این برنامه با هدف تجلیل از سختکوشی و مسئولیت پذیری مادران شاغل انجام شد.

فهمیده اظهارداشت: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام انسان ها به ویژه بانوان است که ضرورت دارد تربیت فاطمی را در خانواده ها و بدنه آموزش و پرورش گسترش دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزتصریح کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام انسان ها به ویژه بانوان است که  باید تربیت فاطمی را در خانواده ها و بدنه آموزش و پرورش نهادینه کنیم. 

 به منظور آشنایی دانش آموزان با بصیرت فاطمی گفتمان های دینی با موضوع معرفی ابعاد شخصیتی بزرگ بانوی اسلام، حضرت زهرا(س) در مدارس البرز اجرایی شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز، دیدار دانش آموزان با مادران شهدا ، حضورکارشناسان مذهبی برای تبیین زندگی بانوی دو عالم، برپایی نمایشگاه کتاب و حجاب و عفاف ، همایش فاطمه‌شناسی، انتشار پیام هایی از توصیه های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدرانقلاب و مدافع حرم در خصوص حجاب و عفاف را از دیگر برنامه های ویژه ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) در مدارس البرز ذکر کرد.

استان البرز ۵۰۰ هزار نفر دانش آموز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.