علی عبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری به همراه سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شهر تهران، اظهار کرد: ۱۲ واحد از تأسیسات گردشگری استان البرز شامل ۱۰ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری و یک سفره خانه سنتی و یک مجتمع پذیرایی در این نمایشگاه حضور یافته‌اند همچنین در کنار آن ۷ نفر از هنرمندان و فعالان صنایع دستی و هنرهای سنتی نیز شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان البرزی شرکت کننده در نمایشگاه تهران در رشته‌های زیورآلات سنتی، منبت و چرم حضور فعالیت می‌کنند، گفت: در غرفه‌های استان البرز در نمایشگاه تهران در هر دو بخش گردشگری و صنایع دستی شاهد مشارکت خوبی در بخش خصوصی هستیم.

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان البرز با بیان اینکه امسال نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی برگزار شده در تهران از کیفیت بهتری نسبت به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته برخوردار است، گفت: حضور مردم در نمایشگاه امسال پر رنگ تر از گذشته است.

عبادی در خصوص چگونگی معرفی و نمایش آثار در نمایشگاه امسال در پایتخت افزود: تمامی استان‌ها حضور قوی و پررنگی در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال دارند و بخش دولتی و خصوصی هر دو فعالیت خوبی در این زمینه داشته‌اند.

وی عنوان کرد: آثار ارائه شده در عرصه صنایع دستی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان‌ها در این نمایشگاه به خوبی نمایش داده شده و تمامی استان‌ها حضور چشمگیری داشته‌اند.

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان البرز با تاکید بر اینکه امید است مردم بهره وری لازم از این نمایشگاه را داشته باشند، گفت: آنچه به عنوان صنایع دستی البرز در نمایشگاه عرضه شده یا در قالب پکیج‌های گردشگری این استان معرفی شده است به بخوبی می‌توانند در جذب مردم تأثیر گذار باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.