سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف استان البرز توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: سارقان در گروه های ۲ و ۳ نفره در ساعات پایانی شب به وسیله یک دستگاه خودرو پژو پارس خودروهای فاقد لوازم بازدارنده را شناسایی کرده و با شیوه تخریب قفل اقدام به سرقت لوازم داخل آن ها می کنند.
ماموران با بکارگیری اقدامات پلیسی  مالک خودرویی که به وسیله آن سرقت صورت می گرفت شناسایی  با بررسی سوابق نامبرده مشخص شد همسر وی از سارقان سابقه دار و حرفه ای است.
مخفیگاه متهمان نیز شناسایی که با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم به همراه همسرش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.
وی با اشاره به این که این زوج سارق با همدیگر اقدام به سرقت می کردند خاطرنشان کرد: متهمان در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بودند اما پس از دیدن مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نیافته و به ۱۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همکاری یک نفر دیگر اقرار کردند.
 سردار محمدیان یادآورشد که ارزش ریالی این اموال مسروقه  ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.