حسن وفادار ینگجه  روز دوشنبه در آیین راه اندازی خط تولید فریم داشبورد خودرو دنا  در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز  اظهار داشت: پیش از ورود مدیریت جدید ایران خودرو روزانه یک هزار دستگاه خودرو در این مجموعه به صورت ناقص تولید می‌شد و قطعات با فناوری بالا تامین نمی‌شد و

 خودروهایی تولیدی در کف پارکینگ بود.

وی ادامه داد :  در ۶ ماه اخیر با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اتکا به تولید داخل، این مجموعه در قطعات خودرو خودکفا شده و با بومی سازی توانسته در روز بیش از ۲ هزار دستگاه خود تولید کند.

وفادار ینگجه گفت: جوانان این مرز و بوم با بومی سازی قطعات توانستند این مجموعه را سرپا نگه دارند و بخش های  سخت‌افزاری و  نرم‌افزاری خودرو نیز در داخل تولید نمایند. با بومی سازی قطعات خودرو در کشور ۱۴۰ هزار نیروی تعدیل شده‌ی مجموعه عظیم ایران خودرو به کار بازگشتند.

 وی بیان داشت : از برکات انقلاب این است که نه تنها  مجموعه  ایران خودرو از حرکت با نایستاده بلکه پرسنل آن به عنوان سنگربان از سنگر صنعت حفاظت نیز کرده اند.

وفادار ینگجه گفت:  گروه صنعتی ایران خودرو  در تلاش است تا میزان تولید روزانه را به ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو با کیفیت بالا برساند.

قائم مقام  گروه صنعتی ایران خودرو  ادامه داد: در زمان حاضر پنج  خودروی دنا پلاس، پژو پارس اتومات، پژو پارس معمولی،  پژو ۲۰۷ صندوقدار و سمند سورن  در این مجموعه افزایش کیفی دارد.

وی گفت: ایران خودرو برنامه‌ای برای افزایش قیمت ندارد و بالا رفتن قیمت موجود در بازار متاثر از  رانت هایی است  که دلالها در بازار ایجاد کرده‌اند.

 وفادار ینگجه با اشاره به اینکه گروه صنعتی ایران خودرو ۲  اولویت را در مبنای کار خود قرار داده، افزود: پرداختی به موقع مطالبات قطعه‌سازان و کارکنان در سطح گروه از جمله اولویت‌های مجموعه است چرا که زمانی که کار و رضایت قطعه سازان و کارکنان باشد، درآمد هم افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.