عزیز اله شهبازی استاندار البرز  روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: این انتخابات را براساس سیاست های دولت تدبیر و امید و  در نهایت بی طرفی  با مشارکت حداکثری تمام اقشار جامعه  در البرز برگزار می کنیم.

استاندار البرز گفت: تاکنون فرآیند انتخابات در البرز در نهایت سلامت و طبق زمانبندی مقرر براساس بخشنامه ها و ابلاغیه های وزارت کشور طی شده است.
وی به سخنان و توصیه های رییس جمهور در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور اشاره کرد و ادامه داد:  در این همایش رییس جمهوری ، دوم اسفندماه  زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یوم الله نامید و از همه برگزارکنندگان این انتخابات خواست تا تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی رقابتی و پرشور متمرکز کنند و اجازه داده نشود صف های رای دهندگان خلوت شود.
استاندار البرز گفت: اکنون که شرایط کشور با همیشه تفاوت دارد، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای قدرت ایران اسلامی را در مجامع بین المللی برای دفاع از حقوق مردم این سرزمین افزایش می دهد.
وی افزود: بر این اساس طبق بیان رییس جمهوری  باید بستری فراهم شود که سلایق مختلف بتوانند کاندیدای مورد نظر خود را برای انتخاب، داشته باشند.
شهبازی با بیان اینکه تمام مسوولان در مراتب مختلف می دانند که قدرت ما با حضور مردم است، اضافه کرد: اعتماد مردم و سرمایه اجتماعی در راس امور قرار دارد.
وی گفت: تمام توان خود را به عنوان مسوولان برگزاری انتخابات به کار می بندیم که امانتدار شایسته ای برای مردم باشیم و از آرای آنها حراست کنیم. 
استاندار البرز با اشاره به تاکیدات رییس جمهور مبنی بر اینکه باید افزایش مشارکت و رقابت را یک وظیفه بدانیم، خاطرنشان کرد: افزایش نشاط اجتماعی، اقدام در جهت رضایتمندی مردم و انعکاس کارآمدی نظام از جمله اقداماتی است که طبق تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید همواره در دستور کار داریم.

رییس جمهوری روز دوشنبه هفته جاری در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور، بزرگترین خطر برای دموکراسی و حاکمیت ملی را تبدیل انتخابات به تشریفات دانست و گفت: باید پاسدار اسلام، نظام، جمهوریت، نظر و خواست عامه مردم باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی افزود:  شرایط امروز ما با همیشه متفاوت است ما در آستانه سی و هفتمین انتخابات ملی هستیم.  از آن انتخابات اولی که در فروردین سال ۵۸ شروع شد که با همه پرسی و رفراندوم شروع شد؛ بعضی‌ها از کلمه «رفراندوم» خوششان نمی‌آید اما پایه انتخابات ما از رفراندوم بود از همه پرسی شروع شده است. نظام ما روی رفراندوم است و پایه اصلی آن رفراندوم است و آن همه پرسی اول بود که تعیین کرد نظام ما جمهوری اسلامی است.

استان سه میلیون نفری البرز دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.