محمد رضا فلاح نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس اعلام هواشناسی دمای استان البرز در روزهای دوم و سوم بهمن ماه کاهش می یابد و دراین روزها انتظار  رگبار برف و باران است.

وی ادامه داد:  تحلیل الگوی های پیش یابی اداره کل هواشناسی این استان، حاکی از گذر امواج کوتاه و کم دامنه از منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن رخداد رگبار های برف و باران، وزش باد گاهی شدید و مه آلودگی از چهارشنبه دوم لغایت پنجشنبه سوم بهمن ماه خواهیم داشت.

فلاح نژاد گفت: بنابراین با توجه به اثر قابل ملاحظه دما، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها، کاهش میدان دید در جاده های کوهستانی، اختلال در تردد جاده ای، لغزندگی سطح جاده ها و معابر شهری، احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات و جاده های کوهستانی، ریزش سنگ و رانش کوه دور از انتظار نیست.

وی تاکید کرد: براین اساس فرمانداران شهرستان های استان به عنوان روسای مدیریت بحران شهرستان ها ضمن حفظ آمادگی نسبت به اتخاذ تدابیر و تمهیدات اقدامات لازم را در پیش گرفته اند.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان البرز سرعت وزش باد امروز استان ۴۰ کیلومتر در ساعت، ‌پنجشنبه ۴۸ کیلومتر در ساعت،‌ جمعه و شنبه ۲۸کیلومتر در ساعت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.