فردین حکیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آخرین داده های ایستگاه های سنجش آلودگی هوای این استان در ساعت ۹:۱۷ صبح امروز، شاخص بر خط کیفیت هوا (ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون) در شهرستان های کرج، اشتهارد، ساوجبلاغ و فردیس به ترتیب ۶۲، ۵۷، ۸۴ و ۷۹ است.

مدیرکل هواشناسی البرز روز گذشته اعلام کرد که تا اواخر هفته ‌جاری یخبندان صبحگاهی و افزایش آلاینده‌ها برای این استان پیش‌بینی می‌شود.

منصور رحمانیان اظهارداشت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از گذر موج ضعیف بارشی از منطقه است که به موجب آن به تدریج افزایش ابر و اواخر وقت بارش پراکنده برف و باران ، مه آلودگی پیش‌بینی می‌شود.

آسمان امروز سه‌شنبه نیمه ابری،‌اوایل وقت احتمال بارش خفیف،‌مه آلود،‌ به تدریج صاف،‌چهارشنبه ،‌کمی تا قسمتی ابری،‌یخبندان صبحگاهی و افزایش آلاینده‌ها، پنجشنبه‌ کمی تا قسمتی ابری،‌افزایش آلاینده‌ها و جمعه قسمتی تا نیمه ابر همراه با افزایش آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

همچنین دمای کمینه و بیشینه امروز استان منفی سه تا ۹ درجه بالای صفر،‌چهارشنبه منفی ۲ تا ۱۰ درجه بالای صفر،‌پنجشنبه بین منفی سه تا ۹ درجه بالای صفر و جمعه بین منفی سه تا هشت درجه بالای صفر خواهد بود.

سرعت وزش باد امروز البرز ۲۴کیلومتر در ساعت، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۰ کیلومتر در ساعت است.

در استان البرز ۹ ایستگاه سنجش آلودگی هوا مستقر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.